Csaknem egy időben jött le két, számomra homlokegyenesen ellentmondó anyag a Bingről. Az Index szerint a Bing nagy siker, és jövőre 400 millió dollárt kaszálhat vele a Microsoft. A másik hír a Kreatívon jött le, mely szerint a Bing bukás: 100 millió dollárt eltapsoltak a reklámozására, ehhez képest fél százalék alatti a növekedés.
Amiben mindkét anyag egyetért, az az, hogy a felhasználókat nem a Googletől szipkázta el a Bing, hanem az egyéb alternatív keresőktől – mint amilyen a Yahoo is.
A két eltérő cikkről nekem az a klasszikus jut eszembe, mely szerint “annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítottam.”
KIEGÉSZÍTÉS:
Most vettem csak észre az FN.hu cikkét, mely szerint mégis létrejöhet a Yahoo – Microsoft deal, azaz a redmondiak átveszik a Yahoo kereső üzletágát. Ha ez így lesz, akkor a 400 milliós jövő évi bevételt is könnyebben realizálhatja a Bing.