SEO és PPC integráció

A múltkori SEO vs. PPC viszonyt taglaló postomra egy nagyon jó kis választ találtam a SlideShare-en – amely prezentáció nem a két eszköz szembeállításáról, hanem a kettő közös alkalmazásáról szól. Konkrét számokkal is szolgál, hogy mennyivel növekedhet az átkattintásszám, az oldalon eltöltött idő, a konverzió abban az esetben, ha jól integrálják az organikus és a szponzorált megjelenéseket egy projectben.

  1. Szanitter Áron szerint:

    Jó és hasznos prezi bár az nekem nem jött le, hogy az említett átkattintási, aktivitás, megrendelési érték stb. javulások mihez képest értendők? Pl.

    1. csak SEO pozícióból kapok 5 átkattintást (nincs AdWords hirdetés),
    2. SEO-val nem vagyok sehol az oldalon, de AdWords hirdetés szerez 4 átkattintást
    3. SEO-val is jó pozícióban vagyok és AdWords hirdetés is fut és ennek eredményeképpen nem 5+4 átkattintást érek el, hanem ezen felül még 92%-os növekedést azaz 17-et? Legalábbis ezzel jönne ki a 1+1=3 üzenet. Ha ez igaz, akkor ez nagyon szép, nekem egy kicsit túl szép is (persze ettől még működhet a dolog). Megérne egy tesztet.

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes