SEO vs. PPC

Az örök visszatérő téma. Az idei Keresőmarketing Napra is beérkezett egy ezt feszegető kérdés a SEO szakértők kerekasztal beszélgetésére: Milyen a viszonyuk a PPC-s szakemberekkel? Én például marhára jól megvagyok magammal, de úgy tűnt, a többiek sem feltétlenül akarják máglyán elégetni a PPC szakértőket. 🙂 Balga módon azt hittem, hogy előbb-utóbb elhalnak...

Keresőmarketing Nap 2010 – twitter

A Keresőmarketing Napon ülök épp – és Twitteren próbálom közvetíteni a lényeges dolgokat. A http://turulcsirip.hu/keresonap/ oldalon engem is, meg több itt ülő kollegát is lehet követni, többen is közvetítünk / kommentálunk.

AdWords Quality Score – számszerű különbségek a landing page miatt

Csak egy nagyon gyors insight, amit kiteszteltem. Egy ügyfél fiókban csináltam egy AdWords kampányt, a legjobb tudásom szerint. És hát én már csak olyan vagyok, hogy ha fellövöm a kulcsszó beállításokat, hirdetéseket, akkor persze egyből nézem is a Quality Score értéket… és – bár ez szerénytelennek hangzik -, de megszoktam, hogy 7-10 pont között kapják a...

AdSense hatékonyság növelés

Nem tudom, minden AdSense megjelenítő megkapta-e a meghívót, mindenesetre talán érdemes megemlékezni a blogomban arról, hogy a Google webináriumokat szervez a megjelenítőknek. Egyelőre csak angol nyelven, de talán egyszer a magyar AdSense csapat is fog online tréningeket tartani – ahogy azt már az AdWords hirdetők részére csinálják is. Arról nagyon sok infó van...

Youtube Promoted Videos az AdSense hálóban

Sajnos egyelőre csak USA hirdetőknek elérhető a dolog. A lényeg, hogy jópár hónappal ezelőtt a Youtube-on egy AdWordshöz hasonló rendszert indított a Google (valójában AdWords fiókon keresztül USA hirdetőknek menedzselhető is a dolog), ahol a Youtube keresések mellett megjelennek a hirdetők kiemelt videói is – hasonlóan, ahogy a Google-ben a szponzorált találatok. A...
3 / 7 oldal12345...Utolsó »
line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes