Gyűjtemény – Egosearch

OK, lebuktam, én is egomán vagyok, és néha megnézem, hogy a különböző keresők miket dobnak arra, ha beírom a nevemet. Arra viszont nem gondoltam, hogy bármely keresés az Árpádházi szentekkel fog társítani. Vannak persze elméletek a japán-magyar rokonságra, a kérdésre pedig gyakorlati bizonyítékként itt vagyok én… de ettől függetlenül nemhogy Árpádházi nem...

AdSense és relevancia – avagy a húspiac

A Google tényleg teljesen relevánsan képes a megfelelő tartalom mellé a megfelelő hirdetést bepakolni. AdSense gyűjteményem bővítéséért köszönet Technográciának. indiangenericworld.com Tetszik...

AdWords Search Funnel report

Nagyon fontos és jó fejlesztés érkezett a mai nappal az AdWords fiókokba: a search funnel report. Mit is mutat meg ez az újfajta jelentés? Először is, tisztában kell lennünk azzal, hogy a különböző kulcsszavak nem csak másképp konvertálnak, de más típusú konverziót is hoznak – attól függően, hogy épp milyen típusú keresésről van szó. Egy-egy látogató egy...

Új Google AdWords vizsga – letéve

A tegnapi napon vezették be a Google AdWords új vizsgarendszerét, amely leváltja az eddigi GAP vizsgákat. A kérdések enyhén nehezedtek, de nem vészesen, viszont magasabb pontszám kell a sikerességhez. Ma délután tehát fogtam magamat, és a pénteki hangulattal nem törődve bele is vetettem magamat a tesztbe, amit sikeresen teljesítettem is. Íme a link a...

SEO és PPC integráció

A múltkori SEO vs. PPC viszonyt taglaló postomra egy nagyon jó kis választ találtam a SlideShare-en – amely prezentáció nem a két eszköz szembeállításáról, hanem a kettő közös alkalmazásáról szól. Konkrét számokkal is szolgál, hogy mennyivel növekedhet az átkattintásszám, az oldalon eltöltött idő, a konverzió abban az esetben, ha jól integrálják az...
2 / 7 oldal12345...Utolsó »
line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes