Egy nap a hatékony online értékesítésről

Disclaimer: a blog szerzője a .CommerceDay-t szervező neo munkatársa.

Rengeteg marketinges konferencia van az országban, de kevés olyan van, amelyik egyetlen, húsbavágó kérdésre fókuszál: HOGYAN csináljunk PÉNZT online. Amikor marketingről beszélünk, hajlamosak vagyunk elveszni eszközhasználati kérdésekben – legyen szó például keresés vs. display hirdetés, vagy keresés vs. közösségi média kérdésekről, csak hogy a saját kedvenceimből idézzek.

A DotCommerceDay elsősorban gyakorlati példákat fog bemutatni jövő csütörtökön. Például hogyan lehet keresőmarketinggel akár 2 Ft-ért potenciális vásárlót szerezni. Az összeg rekordalacsony, de aki aktívan foglalkozik a keresők témájával, annak nem meglepő, hogy mennyire hatékony ez az eszköz. A Vatera Vera esettanulmány viszont arra derít fényt, hogy a közösségi hálózatok 0-24 órás használatával milyen sikereket, vagy éppen párizsi randiajánlatokat lehet összeszedni.

A kereső és a social persze szexi témák, a fókuszban vannak, de egy pénzcsináló e-gépezetnek érdemes más trendekre is figyelnie. A listingről általánosságban kevesebb szó esik, pedig ez Magyarországon legalább 3,5 milliárdos üzlet. Vagy éppenséggel az USA piac egyik legnagyobb vásárlófelhajtó eszköze a kuponozás, ami itthon mostanában teszi meg egyre ölesebb lépéseit.

A program nagyon-nagyon fókuszált és bullshitmentes előadásokat ígér – azt gondolom, hogy aki online akar értékesíteni, annak mindenképpen érdemes ellátogatnia DotCommerceDay-re.

  1. weinenberger szerint:

    Így igaz, a kuponozás most kezdődik csak nálunk. Éppen ezzel a ténnyel szembesültem a joy napokon is. Első körben nem nagyon értettem, hogy pontosan miről is van szó, de van létjogosultsága, ha egyszer végre széles körben megismerik.

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes