Social media eyetracking

Az, hogy a keresés nem automatikusan egyenlő a Google-el, az nem csak az én mániám. A Oneupweb nevű digitális ügynökség a közösségi oldalakat vizsgálta, eyetracking módszerekkel – mit néznek a látogatók, hova kattintanak, melyek azok a területek, amiket még csak nem is látnak, annyira kizárják az agyukból.

Vizsgálták a Twittert, Youtube-ot, Facebookot – hogyan használják őket a látogatók, és főleg, mi történik akkor, ha valaki egy keresést végzett ezeken az oldalakon. Nagyon érdekesek ezek a képek – a teljes tanulmány letölthető a Oneupweb-ről, regisztráció után.

youtube-eyetracking

  1. RolFic szerint:

    Ismét egy király anyag!!!
    Köszi!

  2. weinenberger szerint:

    Te Merras nem jó ez a kép, valami zöldes cucc eltakarja a képet:)

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes