Google AdWords Certified Partner

Úgy tűnik, valamennyire értek a Google AdWords rendszeréhez is, legalábbis egy gyors vizsga és némi költési limit elérése után hozzámvágtak egy Google AdWords Certified Partner logót is. (Kattints a logóra, és a Google igazoló oldalán találod magadat.)

Ez – akárcsak a Google Analytics Individual Qualification esetében – nem jelent sem többet, sem kevesebbet, minthogy a Google által szabott feltételeket, követelményrendszert teljesítettem: sikeresen vettem a vizsgájukat (abból hármat is: hirdetési alapok, keresési hirdetés – haladó, jelentés és elemzés – haladó), és kezeltem egy általuk meghatározott mértékű költségkeretet, amely jelenleg negyed évente minimum 10.000 dollár, kb. 2 millió Forint.. Meglehetős biztonsággal tudok AdWords fiókot kezelni, kampányokat felállítani, mérni, és optimalizálni.

Önmagában ez a minősítés nem jelent okot a büszkeségre – de remélhetőleg használható tanácsokat fogok tudni Nektek adni a blogom keretein belül az AdWords kapcsán is.

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes